[Pardus-kullanicilari] grub ve lisa

Cemil MUTLU mutlucemil at gmail.com
24 Mar 2006 Cum 01:49:59 EET

Bilgisayarını SUSE 10.0 ile açabiliyorsun anladığım kadarıyla ve açtıktan
sonra da SUSE'nin Yast'ını kullanarak aşağıdaki satırları
grub.confdosyasına ekleyebilirsen büyük bir ihtimalle Pardus'unu da
görecektir Grub.
Yast'ta Gurb ayarlarını yapmak için bir modül olması gerekiyordu oradan
yapabilirsiniz veya Konsol kullanarak root hakları ve bir editör yardımıyla
/boot/grub/menu.lst dosyasının içine aşağıdaki satırları ekleyin.

title=  Pardus 1.0 (kernel-2.6.14.4-15)
root (hd1,0)
kernel (hd1,0)/boot/kernel-2.6.14.4-15 root=/dev/hdb1
video=vesafb:nomtrr,pmipal,ywrap,1024x768-32 at 60splash=silent,fadein,theme:pardus
CONSOLE=/dev/tty1 lang=tr quiet
initrd=(hd1,0)/boot/initrd-2.6.14.4-15

23.03.2006 tarihinde hüseyin bilen <bilenhuseyin at hotmail.com> yazmış: