[Pardus-kullanicilari] Apache

Atamert Ölçgen muhuk at muhuk.com
23 Mar 2006 Per 21:14:21 EET

Tam olarak bu listenin konusu olup olmadığından emin değilim ama
apache'yi doğru düzgün çalıştırmayı beceremedim.

/etc/apache2/vhosts.d/00_default_vhost.conf dosyasındaki yolu
değiştirerek dosyaları ev dizinimin altından sunmayı denedim ama olmadı.
Ne yaptıysam /var/www/localhost/htdocs'daki dosyaları sunuyor.

/etc/conf.d/apache2 dosyasındaki satırı

APACHE2_OPTS="-D USERDIR -D DEFAULT_VHOST"

olarak değiştirdim fakat localhost/~muhuk dizininde 404 hatası veriyor.

Varsayılan dizini nasıl değiştirebileceğimizi kısaca anlatabilirseniz
sevinirim?