[Pardus-kullanicilari] Antivirus

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
20 Mar 2006 Pzt 18:57:07 EET

Pazartesi 20 Mart 2006 14:38 tarihinde, can comert şunları yazmıştı:
| Merhabalar,
Selamlar,

| Ben herhangi bir antivirus yazlm kullanmadan kendini güvende
| hissedemeyenlerdenim
| (MERAK EDNLERE DUYRULUR: Bir antivirus yazılımı kullanmak istiyorum çünkü
| muhtemel tehlikelere karsı onlem almak istiyorum
| bir antivirus yazılımı bazı programcılar tarafından yazıldıgına göre demek
| ki virus var :-))
Bahsettiğiniz antivirus yazılımları Windows Clientlerı korumak için
geliştirilmişlerdir ve Win32 virüsleri bulup temizlemeye yararlar. Linux
üzerinde hala işe yarar bir virus yoktur. Sevinmeyiniz. Sadece Pardus
kullanıyor iseniz boşu boşuna kurmayınız, canınızı sıkmayınız ;)

> [...]
| acaba "exec" komutunu sisteme nasl dahil edbilirim?
| Ayrca F-prot'u actım klasorde ...install-f-prot.pl.... ismindeki dosya da
| sh
| komutuna soyle bir cevap verdi
| bahsi gecen satrlar........................
| Militan at pardus f-prot $ sh install-f-prot.pl
| install-f-prot.pl: line 47: use: command not found
| install-f-prot.pl: line 48: use: command not found
| install-f-prot.pl: line 51: my: command not found
| install-f-prot.pl: line 52: syntax error near unexpected token `}'
| install-f-prot.pl: line 52: `eval{ use File::Copy; };'

Jabber hessabınız var ise bizim sozluku kullanabilirsiniz ;)
	sozluk at jabber.uludag.org.tr

--
Gökmen GÖKSEL