[Pardus-kullanicilari] Antivirus

Ertuğrul Erata ertugrulerata at gmail.com
20 Mar 2006 Pzt 15:10:46 EET

Selam
can bey
1.antivirus kullanmak istiyorsanız svn deposunda bulunan
(devel/applications/securty/clamav ı öneririm. klamav adında bir de arayüzü
var sanırım. ben WinXp de de clamwin kullandığım için öneriyorum.
2. bu install-fprot.sh bir sh değil perl dosyası buradan çıkan da bu dosyanın
perl ile çalıştırılacağıdır. perl install-.....pl derseniz kurulum
tamamlanacaktır.
3.lale diye bir sözlükten bahsediyorlar. görmedim kullnmadım bulunca
kuracağım. onu da pardus svn deposuna bakmalısın

Pazartesi 20 Mart 2006 14:38 tarihinde, can comert şunları yazmıştı:

--
Ertuğrul Erata