[Pardus-kullanicilari] Antivirus

İhsan Haluk AKIN ihsan.akin at gmail.com
20 Mar 2006 Pzt 14:56:17 EET

Hımm.
Tamam linux' ta virüs azdır, belki pek zarar vermemiştir,
ama hiç yok değildir. Bugün belki aktif olanda yoktur denebilir.

Benim son hatırladığım (takip ettiğim daha doğru olabilir) "red worm" idi.
Redhat sunucularına bayağı bir sorun yapmıştı.
ufak bir araştırma ile buyurun.

http://www.f-secure.com/v-descs/adore.shtml
http://www.viruslist.com/en/viruslist.html?id=52071
http://www.google.com.tr/search?hs=Kby&hl=tr&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Atr-TR%3Aofficial&q=linux+vir%C3%BCs&btnG=Ara&meta=

iyi çalışmalar.

ihsan.

Pazar 19 Mart 2006 16:06 tarihinde S.Çağlar Onur şunları yazmıştı: