[Pardus-kullanicilari] Pardus internet

Atamert Ölçgen muhuk at muhuk.com
20 Mar 2006 Pzt 09:34:22 EET

Zoom X4 modem kullanıyorum. Aynı sorun bende de olmuştu. DHCP açık
olmasına rağmen windows'ta IP belirleyebiliyorken, Pardus'ta otomatik IP
almam gerekiyordu ancak istediğim IP'yi bir türlü alamıyordum. DHCP'yi
kapattığımda da bir türlü bağlanamıyordum. En son DNS problemleri
yaşandığında (ayarlardan) DNS sunucularını silip modemimin IP'sini
girdim (10.0.0.2) ve şimdi (her ne kadar aşnsımı çok zorlamak istemesem
de) modemi açıp kapatabiliyorum ve bağlantım bozulmuyor. (Daha önce
modemi kapatıp açtığımda bağlanmıyordu)

Belki yardımı olur.

NOT: Kendim IP atadığımda bende de bağlı görünüyordu modeme
erişebilirken internete çıkamıyordum.