[Pardus-kullanicilari] Pardus internet

Ali Tunca TÜFEKÇİBAŞI alitunca at ttnet.net.tr
19 Mar 2006 Paz 23:37:23 EET

Pazar 19 Mart 2006 23:03 tarihinde, mutely şunları yazmıştı:
pardus yapılandırma merkezi > internet ve yerel ağ> ağ yapılandırması>
oluşturulmamış 0 işaretleyip düzenle dediğinizde açılan sayfada
elle ayarla işaretleyip adres kısmına 10.0.0.8 gibi bir ip atayın
ağ geçidine adsl modeminizin arayüz ip adresini yazın 10.0.0.2 gibi deneyin
mutlaka çalışacaktır bende bu ip adresleri yazılı sizin modeminizin ip adresi
farklı olabilir
iyi çalışmalan