[Pardus-kullanicilari] /tmp şişmesi

Atamert Ölçgen muhuk at muhuk.com
19 Mar 2006 Paz 17:17:46 EET

Öncelikle yanıt için teşekkürler. Konqueror'da (root olmadan)
silinebilen dosyaları sildim. Çoğu kde ile ilgiliydi sanırım. Ve tmp'nin
boyutunu 1.5 mb'a düşürdüm. Fakat root olduğumda şu mesajı alıyorum şimdi:

configuration error - unknown item 'FAILLOG_ENAB' (notify administrator)
configuration error - unknown item 'LASTLOG_ENAB' (notify administrator)
configuration error - unknown item 'MOTD_FILE' (notify administrator)
configuration error - unknown item 'FTMP_FILE' (notify administrator)
configuration error - unknown item 'ENV_ROOTPATH' (notify administrator)
configuration error - unknown item 'PASS_MIN_LEN' (notify administrator)
configuration error - unknown item 'CHFN_AUTH' (notify administrator)

İnternette yaptığım araştırmadan anladığım kadarıyla bu problem
güncellemelerde bir sorun olursa ortaya çıkıyormuş. Ben test deposunu
kullanıyorum ve birkaç gün önce güncelleme yapmıştım (kde ve başka
birkaç modül) ama ondan sonra birkaç kere root olmuştum. Bu mesajı
bugün, dosyaları sildikten sonra vermeye başladı.

NOT: Şimdi buraya yazana kadar niye uluzilla'ya girmiyorsun
diyeceksiniz. Haklısınız da. Ama hata bildirimleri (benimkiler en
azından) 10 gün kadar sonra devreye giriyor, ama burada hem daha görünür
oluyor hem de daha çabuk yanıt alınabiliyor (ya da hiç
alınamayabiliyor). Üstelik benden kaynaklanan bir hata da olabilir.