[Pardus-kullanicilari] Kyocera Yazıcı

fehmi efehmi at gmail.com
15 Mar 2006 Çar 20:14:43 EET

MEB'e bağlı bir kurumda çalışıyorum.İşyerimdeki 2 bilgisayara deneme amaçlı
Pardus kurdum. Bunda başarılı olabilirsek 10 makinalık tüm ağı Pardus
üzerinden çalıştırmak istiyoruz.
İlk sorun yazıcı/lar da çıktı. Kyocera 1010 yazıcıyı özel bir sürücü
kurmadan tanıttım. Test sayfasını sorunsuzca  yazdırdım. Ama Openoffice
kelime işlemci de bir dökümanı yazdırmayı denediğimde olmadı. Yazdır
komutunu veriyorum. Hiç bir hata mesajı vermemesine rağmen yazıcı belgeyi
yazdırmıyor.
Pardus kurulu makineden ağdaki Windows makineleri ve paylaştırılmış
dizinleri görebilmeme rağmen, windows kurulu makinelerdeki paylaştırılmış
yazıcıları göremiyorum. Bu mümkün mü, mümkünse nasıl olur onu da bilmiyorum.
Yine Pardus kurduğum 2. makineden, yukarıda bahsettiğim 1.makinedeki KYOCERA
yazıcıyı da göremiyorum. Ama bu yazıcıyı windowsdaki gibi paylaştırmadım.
Paylaştırmam gerekiyormu?

Bu konularda yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.