[Pardus-kullanicilari] /tmp şişmesi

Görkem Çetin gorkem at pardus.org.tr
19 Mar 2006 Paz 12:41:00 EET

Atamert Ölçgen wrote On 19-03-2006 12:32:
> Bu sorunun cevabını ben de öğrenmek isterim. Ya da kurumsal
> bilgisayarımdaki kurumsal Pardus'umun kurumsal tmp dizinindeki
> kurumsal dosyalardan kurtulmanın en güvenli ve en kurumsal yolu nedir
> acaba? Ya da yandım bittim nerde bu Pardus, olur mu canım böyle,
> kaldıracağım valla bilgisayarımdan (yalan). Bütün linux camiası için
> çok büyük bir darbe olur sonra :)
>
> Ciddiyete geri dönersek; bu konuda bildiklerinizi paylaşırsanız
> sevinirim.

Merhaba

Yanıtlayan çıksa da, çıkmasa da, bu konuyu hata bildirim sistemine
(bugs.uludag.org.tr) yollar mısınız? Eğer nasıl yapılacağını
bilmiyorsanız özelden bir e-posta gönderebilirim. ls -al /tmp çıktısını
hataya eklemeyin mümkünse. BUnun yerine hata kime gidiyorsa, o kişi
talep etmiş ise e-posta hesabına göndermeniz daha uygun olur.

İyi çalışmalar
Görkem