[Pardus-kullanicilari] /tmp şişmesi

Atamert Ölçgen muhuk at muhuk.com
19 Mar 2006 Paz 12:32:39 EET

Bu sorunun cevabını ben de öğrenmek isterim. Ya da kurumsal
bilgisayarımdaki kurumsal Pardus'umun kurumsal tmp dizinindeki kurumsal
dosyalardan kurtulmanın en güvenli ve en kurumsal yolu nedir acaba? Ya
da yandım bittim nerde bu Pardus, olur mu canım böyle, kaldıracağım
valla bilgisayarımdan (yalan). Bütün linux camiası için çok büyük bir
darbe olur sonra :)

Ciddiyete geri dönersek; bu konuda bildiklerinizi paylaşırsanız sevinirim.