RE: Re: [Pardus-kullanicilari] YALI ve Pardus'ageçiş projemiz..!

e.centre e.centre at yahoo.it
19 Mar 2006 Paz 12:02:15 EET

Tekrar Merhabalar,

Yanıt için teşekkür ederim, kendi anlayabileceğim dilde biraz
toparlamaya çalışayım izninizle;

Cevap 0 : (0.1)
iki kere mail atmaya lüzum yok. (Sebebini belirtmiştim, ama yine de
uyarı için sağolun.)

Cevap 1: (1.1)
Çok aykırı olmadıkça sorun olmaz. (YÆ*** - Teşekkürler, biraz daha
spesifik sormak gerekirse, örneğin XPtakılı HDD'i çıkarıp başka makineye
taktığımızda, açılışta yeni donanım bulundu ekranları ile Anakartı,
Controller'ları vs. kendi tespit edip yüklüyor, çünkü sürücü paketi
sistemin içinde mevcut, entegre vaziyette (.cab dosyaları olarak). Aynı
durum Pardus'umuz için de geçerli mi? Sorum tam olarak buydu, kendimi
ifade edemediysem kusura bakmayın.)

Cevap 2: (2.1)
Çalışır. zaten bir çok insan öyle kullanıyor. Yalı algılamasa bile elle
kendin ayarlayabilirsin, ne de olsa bölümlerden anlıyor gözüküyorsun.
(YÆ*** - Tşk., bölümlerle ilgili neyin ne olduğu ile ilgili, Linux
Turkuaz(1997 galiba)'dan beri uğraşmışlığın ama başaramamışlığın verdiği
çok az bir birikim var o kadar. Bu noktada iş başa düştüğünde bir kez
daha yardımınızı isteyebilirim.)

Cevap 3 : (3.1)
Kurabilirsin ancak grub'u kurarken kuracağın yeri sistemin ilk baktığı
harddiskin başına yöneltmelisin (hda olmalı ama sda'da olabilir
sistemine bağlı.) (YÆ*** - Toparlarsak, YALI Primary'de XP yüklü bir
HDD'i-n MBR kısmına XP'ye zarar vermeden yazabiliyor mu? İlk baktığı
yerden kastınızın Primary'nin MBR'si olduğunu varsayıyorum!)

Kolay gelsin. (YÆ*** - İlginize bir kez daha teşekkür ederim. İyi
Pazarlar diliyorum. Yahya Abdülkadir ERTURAN)

ihsan.

Cumartesi 18 Mart 2006 18:12 tarihinde e.centre şunları yazmıştı:
Cumartesi 18 Mart 2006 17:54 tarihinde e.centre şunları yazmıştı: