[Pardus-kullanicilari] ACPI Sorunu

Furkan Duman coderlord at gmail.com
17 Mar 2006 Cum 10:55:29 EET

Word'de Office belgelerinizi kaydederken 98/2000 formatında kaydetmeyi
deneyin. Muhtemelen Word 2003'te kaydediyorsunuz. Sorun bir ihtimal bu
olabilir.

Ben laptopumda performans sorunu yaşamıyorum. Ancak üzerine 512 MB ram
ilavesi yaptığımı belirteyim. RAM fiyatları makul düzeydeyken size de
tavsiye ederim.