[Pardus-kullanicilari] ACPI Sorunu

Şenol ALAN senolalan at gmail.com
17 Mar 2006 Cum 08:55:59 EET

Evet sorun yaşıyorum özellikle MS Word ile hazırlanmış ve içerisinde kesme
yafa bölüm sonu tanımlanmış sayfalar OpenOffice ile açılınca ya alta yada
üste kaymış durumda açılıyor. Birde MSWord dosyalarının içe aktarımı
inanılmaz uzun sürüyor. Buda benim önemli bir sıkıntım. Evdeki ve işyerimde
kullandığım dizüstümün ikisindede Pardus yüklü ancak işyerimde sizinle
yazıştığım nedenlerden dolayı etkin bir biçimde kullanamıyorum. Sizde
kullanıdğınıza göre zaten L10-102 modelinin performansının oldukça düşük
olduğunu biliyorsunuzdur. Eğer bu sorunlarımı halledersem XP bile kullanmayı
düşünmüyorum. Çünkü hemen kolaya kaçıp XP ye dönüyorum. Ama ofis sorunu en
büyüğü yardımcı olursanız sevinirim