[Pardus-kullanicilari] konsol komutlari listesi var mi

Ümran Kamar umrankamar at gmail.com
12 Mar 2006 Paz 19:24:47 EET

linux komutlarini internetten bulabilirsiniz. Caglar bet tek komut ve bir
dizin yazmis zaten.
yapmak istediginiz islemi google da aratip bulabilir ve "man komut" yazarak
yonetim mantigini anlayabilirsiniz.
nelerin hangi dizinlerde bulundugunu ise bir linux file systems manual i
okuyarak ogrenebilirsiniz.
gerektigince komut kullanmak ve arastirarak ogrenmek daha akilda kalici
Kolay gelsin, Iyi calismalar..