[Pardus-kullanicilari] mudur.py ve sonrası

Nihad Karslı enki at r-3.org
10 Mar 2006 Cum 15:19:51 EET

Cuma 10 Mart 2006 15:10 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Cuma 10 Mart 2006 14:51 tarihinde, Nihad Karslı şunları yazmıştı:
>
> Yanlış anlamayın ama neden müdür kullanıyorsunuz? SVN deposunda gelişimini
> sürdüren bir uygulama müdür ve herkes _ne yaptığını bilmeyen kullanmasın_,
> _şu an sadece geliştiriciler için_ diye davul çalıyor listelerde.
>
> Hem bunları görmezden gelip kullanmaya çalışmaya daha sonrada böyle
> sorunlar var çözün demeye gerek olmadığını düşünüyorum.
>
> Sorun yaşıyorsanız eski init sistemine dönün ve paket kararlı hale gelene
> kadar bekleyin lütfen.
>
> Saygılar

ben sürekli deniyorum kişisel pc imde 2-3 işletim sistemi var deneyip başarılı
olanları diger pc lerede yukluyorum. sonuç olarak ben sorun yaşasamda onemli
degil.Ama denemeye başlayıpda sorun yaşayacak olanları düşünerek yazdım.zaten
ibret alırlar :) denemeyen arkadaşlar için faydalı olur..

kolaylıklar dilerim