[Pardus-kullanicilari] mudur.py ve sonrasý

S.Çaðlar Onur caglar at uludag.org.tr
10 Mar 2006 Cum 15:10:20 EET

Cuma 10 Mart 2006 14:51 tarihinde, Nihad Karslı şunları yazmıştı:
> sanırım yeni paketler nedeni ile depodan ad değiştirerek kaldılırılmış.
> benim gibi yarım kuranlarda sanırı benzer sorun yaşıyorlardır. kendiliginde
> kullanıcı değiştirme program kitlenmeleri ozelikle firefox ve kopetede ...
> bari biran once atın 2 li paketi depoyada benim gibi sorun yaşamasın
> arkadaşlar. kolaylıklar dilerim

Yanlış anlamayın ama neden müdür kullanıyorsunuz? SVN deposunda gelişimini
sürdüren bir uygulama müdür ve herkes _ne yaptığını bilmeyen kullanmasın_,
_şu an sadece geliştiriciler için_ diye davul çalıyor listelerde.

Hem bunları görmezden gelip kullanmaya çalışmaya daha sonrada böyle sorunlar
var çözün demeye gerek olmadığını düşünüyorum.

Sorun yaşıyorsanız eski init sistemine dönün ve paket kararlı hale gelene
kadar bekleyin lütfen.

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at uludag.org.tr>