Re: [Pardus-kullanicilari] Ağ yazıcısı Sorunu

Faruk Taştepe faruktastepe at gmail.com
10 Mar 2006 Cum 11:14:57 EET

Yardımcı olmaya çalışan tüm arkadaşlara teşekkürler. Sorunu buldum. Aynı
konuda sorunu olan arkadaşlara umarım yardımcı olabilirim.
XP de ağı oluştururken çalışma grubu olarak ORTAK ismini kullanıyordum.
Çalışma grubunu tüm makinelerde workgroup olarak değiştirdim. Şu anda
yazıcımı hem ağdan hemde XP yüklü bilgisayarın paylaşımından görebiliyorum.
(98 yüklü arkadaşın makinesinde o yüzden sorunsuz çalıştı heralde) Tahmin
ediyorum pardusu hazırlayanlar diğer bilgisayarların grubunu workgroup
olarak ayarlamışlar.