[Pardus-kullanicilari] Türkçe Karakterler...AMD Sorunu

Vedat YILDIZ vedatyildiz at yahoo.com
9 Mar 2006 Per 23:39:27 EET

saat ve klavye hizi galiba sadece msi anakartlarda meydana geliyor, bu da power management ile ilgili. acpi disable edilirse sorun cozuluyor fakat bu sefer de reboot sorunu ortaya cikiyor (sistemi restart ettiginizde takiliyor, "no fixup.." gibi bi uyari geliyor) ki onun cozumu bildigim kadariyla yok...

Eyup Ersan <eyupersan at gmail.com> wrote:          Evet dediginiz gibi, PARDUS AMD islemcili makinelere yüklendigi zaman, sistem saati ve klavye cosuyor :)) ve ücer beser atmaya basliyor..
  Ben de AMD sempron yüklü iki makinede (birisi HP dizüstü) ayni sorunu yasadim..AMD sempronlar ile bizim PÝSÝCÝK (Mart ayý olmasýna ragmen) pek seviþmediler gibi geliyor...

  Selamlar..