Re: [Pardus-kullanicilari] Türkçe Karakterler...AMD Sorunu

Eyup Ersan eyupersan at gmail.com
9 Mar 2006 Per 23:22:08 EET

Evet dediginiz gibi, PARDUS AMD islemcili makinelere yüklendigi zaman, sistem saati ve klavye cosuyor :)) ve ücer beser atmaya basliyor..
Ben de AMD sempron yüklü iki makinede (birisi HP dizüstü) ayni sorunu yasadim..AMD sempronlar ile bizim PİSİCİK (Mart ayı olmasına ragmen) pek sevişmediler gibi geliyor...

Selamlar..