[Pardus-kullanicilari] Hatırlatma: Pardus'ta neler eksik?

Nihad Karslı enki at r-3.org
9 Mar 2006 Per 18:34:33 EET

Perşembe 9 Mart 2006 18:22 tarihinde, Ahmet AYGÜN şunları yazmıştı:
> Çarşamba 1 Mart 2006 16:14 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
>
> Sayfa dondurulmuştur, bilginize...
  öyle olması lazım nasıl söylendi ise öyle yapılmalı.

fakat ben bir cümle yazacağım bu tepki için değil sadece olması gerekeninde
böyle olması gerektiğinden.

sevgili pardus yapıcı ,geliştiricisi vede destekçileri lütfen pardus kullanmak
için yapmak istediginiz şeyleri yapın...

sevgi saygı ve kolaylıklar dileğimle....