[Pardus-kullanicilari] Boot Sorunu

Mustafa ŞEN msen63 at ttnet.net.tr
9 Mar 2006 Per 09:54:47 EET

40 GB harddiskimin 20 GB'lık birinci bölümüne Win. XP kurdum.Kalan bölümün yarısını takas alanı olarak belirledim ve diğer yarısına da Pardus 1.0 kurdum ( 10 GB ). Grub çalışıyor, Win.XP sorunsuz açılıyor ve çalışıyor, ancak Pardus açılmıyor. ( 20-30 kez açma girişiminde bulundum; 3 kez açıldı, diğer girişimler başarısız oldu.) Açma girişimlerimde çok uzun süreler boyunca ( 10-20-30 dk.,1-2 saat) beklediğim oluyor. 3 hafta oldu, sorunumu çözemedim. Pardus Çalışan CD sorunsuz olarak açılıyor ve çalışıyor.Bu durumdan, donanımımda bir yetersizlik olmadığı sonucunu çıkarıyorum.( Pent. 4, 2.8 GHz, 224 MB RAM )Bilgisi olan bir arkadaş yardımcı olursa çok sevineceğim. Pardusa gönül veren, daha da önemlisi emek veren herkese TEŞEKKÜRLER!