[Pardus-kullanicilari] Maduriyet

Kemal Yenilmez kemalyen at gmail.com
8 Mar 2006 Çar 12:52:51 EET

Sayın Ünal Özüm çok güzel bir konuya el atmış Bende benzer durumlardan
şikayetciyim. Bende işin diğer tarafındayım. Yani tasarım ve programlama
kısmında. Bende ilk önce firefox'a göre kodları yazıyorum. İnanın bana
standart  kodlar  sadece Mozilla'da çalışıyor.

Pardus'un yaygınlaşması için ilk önce donanım eksiklerinin tamam lanması
gerekmektedir.  Benim USB modemim çalışmadığı için hala iki makinamdan
sadece birinde pardus yüklü. Çünkü internete çıkışımı ancak bu yolla
sağlıyorum.

07.03.2006 tarihinde Ünal Özüm <sofamor at gmail.com> yazmış: