[Pardus-kullanicilari] Maduriyet

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
7 Mar 2006 Sal 23:30:47 EET

Pardusu o kadar kullanmak istiyorum ki bir bankaya kendi internet sitesinde
sadece windows da çalışan uygulama bulundurduğu için şikayet dilekçesi verip
bana ve pardus kulanıcılarına çözüm üretmesini istedim.
Bir uçak şirketinin internet üzerinden bilet satışı ile ilgili bölümünde
sadece internet explorer da çalışır mozilla gibi tarayıcılarda
çalışmayabilir uyarısı bulundurduğu için o şirketi tüketici haklarına
şikayet ettim.
Ama bir an evvel kolay kurulur, kolay kullanılır ve sorunları azaltılmış
pardusu kullanıma açmak lazım, pardusa olan ilk heves giderek azalmaya
başladı, benim yakın çevremden gördüğüm bu..
Bu konuda emek verenlerin en üst düzey gayret ve iyi niyetle
çalıştıklarından hiç şüphem yok. Ben sadece bu taraftan görüneni özetlemeye
çalışıyorum. Çözümleri bire bir iletmeye çalışmak nereye kadar gidebilir ki?
Görüyorsunuz ne çok sorun var ve ne çok sorunu iletememe problemi de var..
Kolay gelsin..

Dr. Ünal Özüm
Cumhuriyet Üniversitesi
Tıp Fak.