[Pardus-kullanicilari] internete bağlanmadan kullanabileceğimiz bir sözlük programı var mı?

Halilibrahim KISAKESEN bioibo at gmail.com
7 Mar 2006 Sal 01:29:01 EET

Merhaba ben son zamanlarda bunun sıkıntısını çekmekteyim. Çoğu zaman sözlüe
ihtiyacım oluyor ve internet olmadığı durumlarda sözlük bulamamk beni
çılgına çeviriyor. Bir ara bir Linux-Magazine dergisinde makineye nasıl
local bir sözlük server'ı kurup sonrada Kdict ile bu server'dan sözlüğü
kullanabileceğimiz anlatıyor du ancak bu işlem için kurmam gereken
programların bağımlılıklarını sağlamakta oldukça zorlandığım için (hatta o
zaman ben de Suse vardı) başarılı olamamıştım. Acaba pardus ,için böyle bir
sözlük var mı. Gali Ali Bey'in bir sözlük programı vardı ama onu kurma
girişiminde bulunduğumda net-kga uçmuştu. Ama o sözlüğün veri tabanının çok
iyi olduğunu söyleyebilirim. Neyse konuyu fazla uzatmayayım bana yardımcı
olabilir misini?.