[Pardus-kullanicilari] xwindow 'da ekran cozunurlugu 1024x768 'i gecmiyor ???

scorLex scorlex at gmail.com
6 Mar 2006 Pzt 23:18:59 EET

Diğerleri olmadıysa onlara yapacak bir şey yok ama 3ncü sorununda yani rpm
sorununda yardımcı olabilirim.Öncelikle PiSi KGAya gir ve Depo Ayarları
butonuna bas.Sonra Tüm Depoları Güncelle butonuna basarak pardus-devel
deposunu güncelle.Sağ üstten "Yüklü olmayan paketleri göster" seçeneğini
iÅŸaretle.Daha sonra arama kutusuna rpm yaz ve Ara butonuna
bas.Alttaarşivleme kategorisi altında "rpm2targz"
çıkcak.Onun yanına tik işareti koy ve alttan "Paket(ler)i yükle" butonuna
basarak "rpm2targz" uygulamasını yükle.Tabii bunlar için root olman
gerekiyor.Daha sonra .rpm uzantılı dosyaları konsoldan "rpm2targz
dosyaadi.rpm" şeklinde tar.gzye çevirip pardusta çalışır hale
getirebilirsin.

Örn: Konsola girdim ve cd Desktop diyerek masaüstüme girdim.Masaüstümde
scorlex.rpm var ve ben bunu tar.gz yapmak istiyorum. "rpm2targz scorlex.rpm"
diyorum( Tırnaklar yok ) ve tar.gz oluşuyor.

İyi Çalışmalar..