[Pardus-kullanicilari] paylaşım

Mehmet H akyil45 at gmail.com
6 Mar 2006 Pzt 08:05:29 EET

Halilibrahim KISAKESEN yazmış:
> Bak seni tanımıyorum ama Çağlar'ın mailinde ukalaca birşeyler yazmıyor
> ve bence haklı da sen bir cümle yazmışsın ve bu cümleden de sana nasıl
> yardım olunacağı anlaşılmıyor. Nitekim bu sitede dönen mailleri
> okursan farkı anlayabileceksin. Burada kimse ukalalık yapmaya
> çalışmıyor. Sn. Çağlar benim gmail'le ilgili problemlerimin hepsini
> cevapladı ve hatta siteden 3-4 paketi yeniden derledi. Onca özveri
> gösteren birisine bu söylediklerin doğru değil bence. Eğer yok bunlar
> ukala falan diyeceksen sana şunları söyleyeyim bu tür grublarda isim
> [...]
bu noktada aşağıdaki dokümanın tüm kullanıcı arkadaşlar (okumadılar ise
geliştiriciler içinde olabilir :) için çok faydalı olacağını düşündüm.
okumayanlar varsa gerçekten gözatmalarında fayda mülahaza ediyorum. daha
önce gönderildi mi hatırlamıyorum. gönderildiyse kusura bakmayın.
doküman türkçe, isimden yanlış anlaşılmasın.
http://www.belgeler.org/howto/smart-questions.html
iyi çalışmalar.
Mehmet