Re: [Pardus-kullanicilari] paylaşım

Halilibrahim KISAKESEN bioibo at gmail.com
6 Mar 2006 Pzt 00:39:23 EET

Bak seni tanımıyorum ama Çağlar'ın mailinde ukalaca birşeyler yazmıyor ve
bence haklı da sen bir cümle yazmışsın ve bu cümleden de sana nasıl yardım
olunacağı anlaşılmıyor. Nitekim bu sitede dönen mailleri okursan farkı
anlayabileceksin. Burada kimse ukalalık yapmaya çalışmıyor. Sn. Çağlar benim
gmail'le ilgili problemlerimin hepsini cevapladı ve hatta siteden 3-4 paketi
yeniden derledi. Onca özveri gösteren birisine bu söylediklerin doğru değil
bence. Eğer yok bunlar ukala falan diyeceksen sana şunları söyleyeyim bu tür
grublarda isim yerine nickler kullanmak ukalalıktır. Derdini tam olarak
anlatmazsan kimse sana yardımcı olamaz. Derdimi anlatamıyorum diye de birşey
yoktur.Eğer gerçekten çözüm bulunsun istiyorsan.