[Pardus-kullanicilari] mudur.py kuramadım

Onur Küçük onur at uludag.org.tr
4 Mar 2006 Cmt 10:31:57 EET

 Merhaba,

> bende müdür py kurulumu için gökmen beyin fasafisosunda yazanları
> aynen uyguladım ve sistemi yeniden başlattım. sistem açılışının hemen
> sonrasında nvidia sürücü yüklenmesi problemi ile açılım durdu.
> sistemi çalışan cd turkix ile açtım ve menu, grub dosyası içeriğini
> düzeltip init=/sbin/init2 satırını sildim ve sitemi yeniden
> başlattım, pardus sorunsuz ve hantal bir şekilde açıldı. nvidia
> sürücülerini pardus depodan kurmuştum acaba o sürücüleri kaldırsam
> müdür beyin gönlü hoş olurda bizim pardusuda canlandırırmı?

 xorg.conf da sürücü olarak nvidia yerine nv tanımlamanız yeterli olur.
Sorun sanırım nvidia modülünün otomatik yüklenmemesinden kaynaklanıyor.
xdm betiğini bu modülü yükleyecek şekilde değiştirirseniz normal
işleyişle de kullanabilirsiniz

 <onur.--.-.uludag.org.tr>                       but wisdom listens