Re: [Pardus-kullanicilari] mudur.py kuramadım

narkozcu ky nedimky at gmail.com
4 Mar 2006 Cmt 09:52:03 EET

bende müdür py kurulumu için gökmen beyin fasafisosunda yazanları aynen
uyguladım ve sistemi yeniden başlattım. sistem açılışının hemen sonrasında
nvidia sürücü yüklenmesi problemi ile açılım durdu. sistemi çalışan cd
turkix ile açtım ve menu, grub dosyası içeriğini düzeltip init=/sbin/init2
satırını sildim ve sitemi yeniden başlattım, pardus sorunsuz ve hantal bir
şekilde açıldı. nvidia sürücülerini pardus depodan kurmuştum acaba o
sürücüleri kaldırsam müdür beyin gönlü hoş olurda bizim pardusuda
canlandırırmı?