[Pardus-kullanicilari] pardus install problemi

Bülent Daldal bdaldal at uhg.com.tr
3 Mar 2006 Cum 12:08:48 EET

Merhaba,
Biz kurumsal olarak pardus'u kullanmayı düşünüyoruz. Sayısı binleri aşacak sayıda sistem kurmaya hazırlanıyoruz. Server tarafında Linux ve Unix dünyasının zaten yıllardır içindeyiz. Sıra desktoplarda.

Fakat kullanmakta olduğumuz anakartlarda  S3 Unichrome Pro chipseti var.
Ve sanıyorum bu sebepten, bilgisayar cdden boot etmeye başladığı andan çok kısa bir süre sonra kilitleniyor. Pardus Live 1.1 ile de denemeler yaptım fakat aynı problemi onunla da yaşadım. PClerimizdeki chipset, araştırdığım kadarı ile desteklenmeyen ender chipsetlerden. Farklı chipsetli olan sistemlerde gayet iyi bir performans ile testlerini yaptım. Olumlu sonuçları anlatmama gerek olduğunu sanmıyorum.

http://openchrome.org/
adresinden ve buradan ulaştığım

http://wiki.openchrome.org/tikiwiki/tiki-index.php?page=Collection+of+contributed+binary+packages
adresinden bazı bilgilere ulaşabildim, fakat bunlar da kurulu olan linuxlar için driver.

bu chipset ile ilgili bir yenilik, patch nasıl temin edebilirim?
Pardus Install versiyonuna bu eklemeleri nasıl yapabiliriz?

Teşekkürler