Re: [Pardus-kullanicilari] sanýrým xorg yüklenemiyor.

teciman ibrahim.teciman at gmail.com
3 Mar 2006 Cum 08:37:54 EET

Merhaba  arkadaÅŸ
Aynı sorun  karşısında  benim de   yazdığım   bir  mail   e    şöylle bir
cevap gelmiÅŸti.
1.Seçenek :
a) su   komutu yaz  enter
b) password   kısmına   root  şifreni yaz    enter
c)  /sbin/xorg.py   dosyasını çalıştır
d) Xorg.conf    dosyası  kendiliğinden oluşur

2.Seçenek :
a) su   komutu yaz  enter
b) password   kısmına   root  şifreni yaz    enter
c)    rm /etc/X11/xorg.conf    komutunu  ver
d) Sorulan soruya   evet   cevabını  ver.

kolay gelsin.

02.03.2006 tarihinde murat şenel <muratasenel at gmail.com> yazmış: