Re: [Pardus-kullanicilari] sanýrým xorg yüklenemiyor.

Bülent Potur bpotur at gmail.com
2 Mar 2006 Per 19:03:23 EET

Hard didkinizde ya da pardus partisyonunda ne kadar boş yer kaldı? Hiç yer
kalmasa bile maalesef bunu haber verecek bir mekanizma yok ve böylesi acaip
tezahürler ile yerin bitip bitmediğini araştırmanız gerektiğini
düşünebiliyorsunuz. Yer bitmez demeyin Mesela kaffeine ile skystar2
üzerinden tv izliyor iseniz sizin isteminiz dışında ve hiç siz farkında
olmadan tv yayınlarını kaydedip boş disk alanınızı bitirebiliyor. Problemi
basit yöntemlerle çözemedi iseniz, benim gibi acemi iseniz hiç uğraşmanıza
değmez, formatlayıp yeniden kuruverin 1 saat bile sürmüyor.
Kolay gelsin.
Bülent Potur

02.03.2006 tarihinde murat şenel <muratasenel at gmail.com> yazmış: