[Pardus-kullanicilari] make uninstall ve make clean yeterli mi?

İhsan Haluk AKIN ihsan.akin at gmail.com
1 Mar 2006 Çar 18:43:49 EET

pisi paketlerinin bizim için yaptığı şeylerde biri "configure" 'de çıkan
"şu şu şu ... kütüphane eksik" laflarını elimine etmek yani bir derlemenin
gerek duyduğu kütüphaneleri de yüklemek. burada bir sorun yoksa hayatına
devam edebilirsin.

uninstall' un ne kadar güvenli çalıştığı ise tamamen programa bağlı, temp
dizinleri ve dosyaların ortada kalması büyük olasılık.

zaten piside benim bildiğim make install ve make uninstall' u kullanıyor.

tabii bu arada paket yöneticileri adı üstlerinde paketleri bizler için
yönetir. Tek tek bütün paketleri de derleyip sisteme koyabilirsin
ama hangisi alında kalır ki?

Yanlış biliyorsam düzeltin.

ihsan.

Engin Uysal şunları yazmıştı: