[Pardus-kullanicilari] Aferim Bana YÜKLEDİM... Ama bir küçük soru...

BATI-feneri gemici at gmail.com
31 Tem 2006 Pzt 17:27:45 EEST

Bütün dosyaları görüyor üstat. Sadece müzik klasörü görünürde yok. anlamış
değilim. Hatta external bir HDD var. Onun da görmüyor. External HDD'deki
diğer kalsörler yerli yerinde ama Müzik kalsörü ortalarda yok... Bendeki
hata da şimdilik bu gibi gözüküyor. PC'nin bileşenlerini de yazayım Celeron
2.0, 80+40 GB HDD, External 200 GB HDD, 1 GB RAM, 250 MB Gforce
ekrankartı...

31.07.2006 tarihinde Emre Aladağ <aladagemre at gmail.com> yazmış: