[Pardus-kullanicilari] Aferim Bana YÜKLEDİM... Ama bir küçük soru...

Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
31 Tem 2006 Pzt 16:02:32 EEST

Pazartesi 31 Temmuz 2006 15:09 tarihinde, BATI-feneri şunları yazmıştı:
> Sonunda yükledim. Şimdi bir soru Windows altındaki müzik kalasörlerini
> görmüyor... (?) Bunun nedeni ne? Hata bende mi? Dosya sistmi  NTFS

Nasıl görmüyor? Biraz açabilir misiniz? NTFS altındaki diğer klasörleri
gördüğü halde sadece Müzik klasörlerinizi mi görmüyor, yoksa hiçbir klasörü
mü göremiyorsunuz? Boş mu gözüküyor?

Not: Ben de bir bakayım dedim, de bir de ne göreyim, NTFS bölümüm boş
gözüküyor. /media/hda1 diye bir dizin de yok.
su
mkdir /media/hda1
mount /dev/hda1 /media/hda1
deyip bağladım,

Bu sefer de /media/hda1 dizinine girilemedi.
diye hata veriyor...
Dedim acaba izinlerle mi alakalı?
dr-x------ gözüküyordu.
chmod 555 hda1 işe yaramadı
chown emre hda1 dedim,kullanıcıyı değiştirdi ama yine işe yaramadı.

Çok ilginç bir durum. Sanırım bu bir hata :)