[Pardus-kullanicilari] hp 1020

Nihad Karslı enki at r-3.org
31 Tem 2006 Pzt 12:08:53 EEST

arkadaşım birde şu yazıcıyı generic ayarlamayı denermisin ben surucusu
olmayanları o şekilde baglıyor ve kullanabiliyorum oysa sizin surucunuz
bile var ve 1020 gordukce acı cekiyorum nasıl olmaz diye .generic olarak
sectiğinizde yapılandırma size yardım edecek yazıcı ne şekilde baglı ise
ya kendi gorecek yada size soracak

sonucu merak ediyorum lütfen denemelerinizden sonra bilgi verirseniz
sevinirim