[Pardus-kullanicilari] hp 1020

talat coskun talat at uzmanislem.com
31 Tem 2006 Pzt 12:01:05 EEST

Laserjet 1020 yazıcı sorunu pardus1.0 da çözülemedi.Ya da
ben çözemedim.Yardımcı olan arkadaşlarımın önerilerini
yerine getirdim ama bir türlü çıktı alamadım.Ve pardus'un
1.1 kararlı sürümünü bekliyorum.Ama 1.1alpha2 de denemeden
edemiyorum.En çok 1020 yi merak ediyorum.1020 yazıcısı
bağlı iken 1.1Alpha2 yi kurdum.yazıcı ekle dediğimde bu
sefer listede 1020 yazıcısını gördüm.Büyük bir umutla
kurdum ama yazıcıdan yine  hiçbir ses yok.alpha2 de bu
konuda yapabileceğim bir şey var mı?