[Pardus-kullanicilari] Çağrı

Buğrahan Korkmaz kickboksor at gmail.com
30 Tem 2006 Paz 16:40:47 EEST

Biz sadece Türkiye de yayasak bizim için en büyük kar olur. Aklıma bir
fikir geldi. Bir mail zinciriyle bakanlıklara mail atalım. Herkes aynı
metnin bir değişiğini dilekçe olarak mailine eklesin. Aynı anda
yollayalım. Ama bu mail zinciri için lkd yi de haberdar edelim.
Yapalım birşeyler. Pardusu kullansınlar... Yetti be. Nedir bu windows
denen zımbırtı...

30.07.2006 tarihinde Mustafa <msen63 at ttnet.net.tr> yazmış: