[Pardus-kullanicilari] 1.1 imaj dosyasını indirdim...

Deniz Ogut kdenizogut at gmail.com
30 Tem 2006 Paz 15:37:06 EEST

Merhaba,

On 7/30/06, BATI-feneri <gemici at gmail.com> wrote:
> CD'ye yazdım... LAkin kurmak için boot etttiğimde kurulum ekranında PCnin
> parçalarını okurken hep hata verdi ve kurulumu gerçekleştiremedim...

Yardımcı olabilecek arkadaşlara kolaylık sağlaması bakımından iki soru:

1- İndirdiğiniz dosyanın pardus-1.1-alpha2.iso olduğunu varsayıyorum:
pardus-1.1-alpha2.iso.md5sum ve/veya pardus-1.1-alpha2.iso.sha1sum
dosyasını da indirip, CD'ye yazmadan önce biri veya ikisi yoluyla
kontrol etmiş miydiniz iso dosyasının düzgün inip inmediğini?

2- Kurulum ekranında verdiği hatalar neydi? Neler yazıyordu ekranda?

Selamlar,

K. Deniz Öğüt