[Pardus-kullanicilari] pardus'a felsefesine yakisir müzik eklentileri

Echo pardus at rasgele.net
29 Tem 2006 Cmt 04:40:12 EEST

Selamlar,

Öneriniz çok şık ve güzel.1-2 parçasını dinleyip düşününce fikriniz daha da
hoşuma gitti. Ancak bir grubun birkaç parçasından örnek koymak yerine bir kaç
grubun bir kaç şarkısı olabilir.Hangi grup ve müzik türü olması gerektiği
konusu eminim zor bir karar olacaktır.

Aslında örnek dosya ihtiyacı diğer formatlar için de geçerli bir konudur.
Örneğin ses'in yanısıra telif sorunu olmayan resim dosyaları ve video
dosyaları gibi ihtiyaçlar olacaktır diye düşünüyorum.

Dediğiniz gibi  gelistiriciler , pardus ekibi ve kullanıcıların fikirlerine
ihtiyaç vardır.

Echo

Cumartesi 29 Temmuz 2006 01:41 tarihinde, selim ok şunları yazmıştı: