[Pardus-kullanicilari] pardus'a felsefesine yakisir müzik eklentileri

selim ok selimok at gmail.com
29 Tem 2006 Cmt 01:41:28 EEST

Baslik cok aciklayici degil ama idare edin. Bugün karsilastigim ve cok
sasirdigim bir haberle aklima hemen bunu pardus'la birlestirmek geldi. haber
http://www.zardanadam.com/ adresinden detaylarini okuyabileceginiz gibi,
Zardanadam adli belki bircok insanin bildigi,ama benim ilk kez karsilastigim
bir rock gurubu üzerine. Bu gurubun özelligi, sarkilarini satmamalari,
herkesle paylasmalari, tipki pardus gibi.. Bence alkislanacak bir durum.
Henüz sarkilari dinlemedim, ama oldukca büyük bir kesimin begenisini
kazanmis gibi görünüyor. Gecen senelerde Baris'a Rock festivalinde de
cikmislar, bilenler bilir.. Dinleyenler yorum yaparlarsa sevinirim.
Gelelim asil konuya, halen aktüel olan bir öneri vardi, pardusta insanlar
dosya tiplerini tanisin ve sevsin, örnek dosyalar hazirlamak. Iste o örnek
dosyalarin yanina bu gruba ait birkac parca'da konulabilir. Felsefenin
bütünlesmesi acisindan, cesitlilik yaratmak acisindan, her acidan olumlu
birsey olacagini düsünüyorum. Bu konuda Zardanadam ile irtibata gecip
gerekli izin alinabilir, cd'de kaplayacak 5-6 mb dosya disinda Pardus
acisindan da sorun olacagini sanmiyorum, ama bide gelistiriciler veya pardus
ekibi ne düsünür sormak lazim. Tabi tüm Pardus severlerede yorum yapmakta
serbest :D .

Selim