[Pardus-kullanicilari] Pardus'u nerede kullanıyorum?

Harun ŞEKER sekerharun at linux-sevenler.org
29 Tem 2006 Cmt 01:06:08 EEST

Selamlar...

huseyin bilen wrote On 28-07-2006 20:08:
> Tabi ilk aklıma gelen bunlar Pardus un Ticari alandada kullanılmasını
> etkinleştirir.Bodrumda Pardus u önerdiğim kişilerden aldığım yanıt hep
> Pardus da çalışacak Muh.Programı mevcutmu veya kullandığım Eta yı
> Pardusda kullanabilirmiyim oldu.
Bildiğim kadarı ile Eta yı ve Mikro'nun dos kökenli programlarını Dosemu
ile çalıştırmak mümkün. Deneysel olarak çalıştırmış ve kullanmıştım
ancak uzun boylu kullanıp denemedim.  Bunun yanında Linux üzerinde eta
kullananlar var bildiğim kadarı ile. Dosemu ile Eta'yı kullanmayı
deneyebilirsiniz. Kuvvetle muhtemel sorunsuz olarak kullanabilirsiniz.

Saygılarımla...
Harun ŞEKER