[Pardus-kullanicilari] Pardus'u nerede kullanıyorum?

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
28 Tem 2006 Cum 20:08:27 EEST

Sayın Hocam
Pardus 1.0 dan sonra şu anda bizlerin denemesinde olan Pardus 1.1 Alpha 2
gösteriyorki sistemimiz masa üstü kullanıcılarının isteklerinin tamamına
yakınına cevap veriyor(Pardus 1.1 alpha2 deki kafein sorunu hariç)Küçük
işetmeleri hizmetlerine OpenOffice yanı sıra Pardus üzeri çalışabilen
açıkkaynak kodlu
1-Muhasebe (Bunu küçük ve ortaboy işetmeler kullanabildiği gibi bireysel
muhasebecilerde kullanabilir)
2-Maliyenin şu an için e-beyanname uygulamasında Pardus ile çalıştırılabilen
bir program.
3-Siteler ve kooperatifler için aidat muh.Programı. (Siteler için Exxelde
böyle bir aidat programı hazırlanabiliyorsa da uzun bir zaman alıyor çoğu
site yöneticisi bunu yapamıyor)
4-Otel Rezevasyon ve otelcilil le ilgili Tabi buna Turizm i de dahil etmek
gereken progr.
5-Dr ve Klinikler için program
Tabi ilk aklıma gelen bunlar Pardus un Ticari alandada kullanılmasını
etkinleştirir.Bodrumda Pardus u önerdiğim kişilerden aldığım yanıt hep
Pardus da çalışacak Muh.Programı mevcutmu veya kullandığım Eta yı Pardusda
kullanabilirmiyim oldu.
Linux kökenli çalışan muhasebe programları mevcut fakat birçok kullanıcıyı
benim gibi kabullenirseniz bir Turquaz muh.programı için 7 gün uğraşıp pes
ettikten sonra forum lardaki uyarılarla uğraşıp netice alamayışımı daha
sonra bir satırın silinip o satıra ilave edilecek satırla çalıştığını
öğrenmek bunların hiçbirini Yeni kullanıcı Winxp den Pardus a transfer olan
kuruluş uğraşmaz ve hazır kolay erişebileceği bir şey ister.
Kolay gelsin

28.07.2006 tarihinde Görkem Çetin <gorkem at pardus.org.tr> yazmış: