[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1Alpha Wireless Kurulumu

Koray Kuru koraykuru at yahoo.com
27 Tem 2006 Per 17:53:34 EEST

Selamlar,

Daha onceden de mail atmistim, Pardus 1.0da wireless karti tanitamamistim. Pardus 1.1Alpha yi yukledim.

EDIMAX EW-7128g, RT61STA cipli pci karti bu sefer otomatik olarak kendisi gordu. Ancak ag ayarlarindan yapilandirirken essid tara dedigimde wireless yayini yakalayamiyor. Gerekli ag, dizin, ip ayarlarini da girdim fakat olmadi.

Tam olarak kurulumu baska bir yerden mi yapmam gerekli? 1.0 surumunde KWifi gibi bir program vardi. Ordan yapilabilir belki ayarlar diye dusundum ancak bu surumde onu bulamadim.

Yardimlariniz icin cok sagolun. Hoscakalin,

Koray