[Pardus-kullanicilari] Bir fikir: Ubuntu'daki Examples klasörü

Y. Abdülkadir ERTURAN e.centre at yahoo.it
27 Tem 2006 Per 17:20:12 EEST

Thursday 27 July 2006 16:53 tarihinde, Buğrahan Korkmaz şunları yazmıştı:
> Yanlış anlamışsın. Diyorumki live cdden kurulum kurulum sırasında bizi
> sıkıntıya sokar. Yoksa sistemde ne gibi bir yavaşlama olabilir ki?

Bence Kurulan ve Çalışan CD'nin ayrı olması daha iyi, şöyle ki çalışan CD daha
çok bu sistem benim bilgisayarımda çalışır mı, çalışırsa yaklaşık nasıl
çalışır sorusuna cevap verme vazifesini şiar edindiğinden, Kurulan sürüm ile
birebir uyuşmasını beklemek ve hele ki aynı paket ve kitaplıkları sahip
olacağını düşünmek yanlış olur. Örneğin, çalışan da donanım destekleyici ve
tanımlayıcı paketler ağırlıktayken, kurulan da bu paketler yerini işlevsel
fonksiyona sahip program/betiklere bırakır, kurulan da olmayan donanım
destekleyicileri daha sonra depodan indirilebilir vs. Bence bu düzen oldukça
iyi.

--
Y. Abdülkadir ERTURAN
Büyükçekmece, Istanbul

風 Move as swift as a wind.
林 Stay as silent as forest.
火 Attack fierce like fire.
山 Unmovable defence like a mountain.
放 Liberate yourself as much as a Linux/GNU.