[Pardus-kullanicilari] Wireless Nerede?

Arda Çetin arda at pardusman.org
26 Tem 2006 Çar 23:30:32 EEST

Merhabalar,

Çarşamba 26 Temmuz 2006 22:57 tarihinde, Emre Aladağ şunları yazmıştı:

> Ancak, TASMA'dan Ağ ayarlarında Oluştur->Wireless Network deyince,
> açılan pencerede seçilmesi gereken aygıt ismi/listesi kısmı boş. Yani bir
> aygıt seçemiyoruz.

Oluştur dedikten sonra wireless yerine bir de ethernet ve dial-up*
seçeneklerinde wireless aygıtının olup olmadığını kontrol edebilir misiniz?

Pardus 1.0'da wireless aygıtını wlan yerine eth1 olarak görüyordu da.. Benzer
bir sorunun devam ediyor olmasından şüpheleniyorum.

* Şimdi fark ettim, bu yazılar niye Türkçe çıkmıyor yav? :)
--
Arda Çetin <arda~pardusman.org>
http://arda.pardusman.org/blog/

Talk is cheap, show me the code. ~ Linus Torvalds