[Pardus-kullanicilari] Wireless Nerede?

Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
26 Tem 2006 Çar 22:57:51 EEST

> HP'nin benzer bir dizüstü modelini kullanıyorum, Ömer'in de dediği gibi
> Broadcom donanımlarının desteği çekirdekle birlikte gelmekte. Sürücü
> konusunda bir sorun olduğunu sanmıyorum bu bakımdan.
> Pardus Yapılandırma Merkezi'ndeki Ağ Yapılandırması uygulamasından wireless
> için yeni bir bağlantı oluşturmayı denediğinizde tam olarak ne sorunu
> yaşamaktasınız?
Merhaba, aynı sorunu(benzer kartla) ben de yaşıyorum. Durum şöyle:
lspci ile listeletince kablosuz erişim kartımı görebiliyorum:

02:02.0 Network controller: Broadcom Corporation BCM4318 [AirForce One 54g]
802.11g Wireless LAN Controller (rev 02)

Ancak, TASMA'dan Ağ ayarlarında Oluştur->Wireless Network deyince,
açılan pencerede seçilmesi gereken aygıt ismi/listesi kısmı boş. Yani bir
aygıt seçemiyoruz.