[Pardus-kullanicilari] Wine Kurulumu

Harun ŞEKER sekerharun at linux-sevenler.org
25 Tem 2006 Sal 11:57:12 EEST

Selamlar...

İndirmiş olduğunuz pisi paketini kurabilmek için, komut satırında,
paketin bulunduğu dizine geçip "pisi it" komutunu tam paket adı ile
vermeniz gerekiyor.

"pisi it wine-0.9.3-7-1.pisi" komutu ile 1.0 deposundan indirdiğim
wine-0.9.3-7-1.pisi paketini 1.1a2 üzerine  kurup sorunsuz olarak
çeşitli uygulamaları çalıştırmayı başardım...

Saygılarımla...
Harun ŞEKER