[Pardus-kullanicilari] booting kernel de bir durum

Soner sonerbwt at yahoo.com
21 Tem 2006 Cum 16:26:26 EEST

booting kernel satýrýnýn ardýndan

PCI:Cannot allocate resource region 7 of bridge 0000:00:14.4

mesajý alýyorum ve uzun bir süre hiç birþey yapmadan bekliyor(hatta ben klavyeden Esc yada Enter gibi tuþlara basmazsam sistem harekete geçmiyor)
bu tuþlara basmamýn ardýndan sistem açýlýþýna devam ediyor....sistem normal çalýþmasýný sürdürüyor.

14.5 ve 14.6 ACPI ile ilgili sanýrým (bunu da kapanýþ esnasýnda yakaladým)...

notebook kullanýyorum ve pil ayarlarý çalýþmýyor (ACPI nin bazý alt ayarlarý kapalý diyor)

sanýrým bununla ilgili bir problem ama bu problemi aþamadým...
teþekkür ederim.

Talk is cheap. Use Yahoo! Messenger to make PC-to-Phone calls.  Great rates starting at 1¢/min.